rev dns

Krzysztof Oledzki oleng w dark.pcgames.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 12:29:53 MEST

On Fri, 30 Aug 2002, Maciej Wierzbicki wrote:

> Jedyną słuszną delegacją rev dns dla 3ffe::/16 jest ip6.int, nie arpa.
> Tak twierdzi Bill Manning, czyli osoba najbardziej kompetentna w
> kwestii dns dla 6Bone.

A to dziwne bo dokumentacja do binda 9 oraz Linux+IPv6-HOWTO twierdzi cos
zupelnie innego. Twierdzi, ze teraz nie uzywa sie AAAA tylko A6 (z inna
notacja), i nie uzywa sie IP6.INT tylko IP6.ARPA z zupelnie inna notacja,
dzieki czemu mozna wydelegowac rev dns na ilosc ip nie bedaca
wielokrotnoscia 16 (czyli np na 2, 4, 32) :)

> (Wiem, że w zasadzie nie odpowiedziałem na Twoje pytanie, ale...) ;-)
Hm..

Pozdrawiam,

				Krzysztof Oledzki