rev dns

Maciej Wierzbicki voovoos w kis.p.lodz.pl
Pią, 30 Sie 2002, 21:26:51 MEST

On Fri, Aug 30, 2002 at 04:24:12PM +0200, Krzysztof Oledzki wrote:

> Ostatnio zauwazylem ze nowy bind a takze glibc uzywa IP6.ARPA zamiast
> IP6.INT przy rozwijaniu numerow ip na nazwy. Jak na razie DNSy
> domeny IP6.ARPA nic nie wiedza o 3.IP6.ARPA (np 3ffe) dziala za to
> 2.IP6.ARPA. Czy jest jakas szansa zeby mozna bylo zostac delegacje
> odpowiedniej poddomeny IP6.ARPA w celu skonfigurowania rev dns dla swoich
> ip?

Jedyną słuszną delegacją rev dns dla 3ffe::/16 jest ip6.int, nie arpa. Tak twierdzi Bill Manning, czyli osoba najbardziej kompetentna w kwestii dns dla 6Bone.

(Wiem, że w zasadzie nie odpowiedziałem na Twoje pytanie, ale...) ;-)

Pozdrawiam
--
* Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * At paranoia's poison door *