amba ambę wcięła

Tomasz Torcz, BG zdzichu w irc.pl
Śro, 28 Sie 2002, 21:43:37 MEST

witam,

wyglada mi na to, ze po raz kolejny sesje bgp pogubily trasy
do amba.bydg.pdi.net (amba.bydg.pdi.net has address 213.146.38.146)
bydgoskiego wezla 6bone (amba6.bydg.pdi.net IPv6 address 3ffe:8010:18::2).

przynajmniej takie wrazenie odnosze z mojego konca lacza
3ffe:8010:18:10::255 . niestety, wojtekka wyjechal na kilka
dni i nie mam mozliwosci sprawdzenia co jest na ambie
ping6: perrmision denied.

czy mozecie pingnac, traceroutnac ww. adresy?

--
Tomasz Torcz           Zjadanie martwych dzieci
zdzichu w irc.pl           jest barbarzynstwem!