tunel/tpsa

Tomasz Miklas tm w arra.com.pl
Nie, 16 Gru 2001, 12:05:56 MET

On Sat, 15 Dec 2001, The Undefined wrote:

> wlasnie. Dlatego tez imho powinna byc mozliwosc zeby kazdy mogl prosic o
> tunele jakie chce miec ;)

No fakt, ale warto sugerować podłaczenie do najbliższego ISP ubsługującego
IPv6. Niektórzy rzeczywiście potrzebują więcej niż jednego tunelu aby mieć
pewność, że będą osiągalni nawet gdy jeden link padnie...
Z drugiej strony, osoby, które mają tunelik do domu generalnie NIE
POTRZEBUJĄ 2 tras, więc takie osoby należałoby podpinać do lokalnych
węzłów.
BTW. W ten sam sposób tworzono szkielet IPv4 - kto potrzebuje ma 2
niezależne łącza od 2 operatorów, a kto nie potrzebuje, ciągnie link
lokalny a nie przez cały kraj...

Ale to tylko moje osobiste zdanie... ;)

__
Tomasz Miklas <tm w arra.com.pl>