tunel/tpsa

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Nie, 16 Gru 2001, 13:46:00 MET

On Sat, 15 Dec 2001, The Undefined wrote:

> On Fri, Dec 14, 2001 at 03:48:37PM +0100, Adam Gołębiowski wrote:
> A majac wlasny tunel do icm-u moge sobie codziennie robic upgrade pld po
> ipv6 ;).
> Bardziej podoba mi sie wobec tego rozwiazanie ze mam tunel np do icm-u i
> dodatkowo jeszcze jakies w zapasie. najlepiej z dynamicznym routingiem
> zeby o ile to mozliwe icm odciazyc(wie ktos moze ktoredy jeszcze na
> ftp.ipv6.pld.org.pl sie mozna dostac? ;).

> wlasnie. Dlatego tez imho powinna byc mozliwosc zeby kazdy mogl prosic o
> tunele jakie chce miec ;)
tak a prawem adminow wezlow tuneli ktorzy robia to jako hobby itp..powinno
byc odrzucenie prozby bez podania przyczyny

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,