Automatyzacja

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Czw, 13 Gru 2001, 15:14:42 MET

On Thu, Dec 13, 2001 at 02:59:21PM +0100, zamszu wrote:
> Dlaczego  w polskich wezlach nie ma ma mozliwosci zalozenia tunelu przez
> www? Czy jedynym powodem jest chec ograniczenia (zniechecenia) osob chcacych
> podlaczyc sie do 6bone? Czy moze potrzeba weryfikacji tunelobiorcow? Powoli
> dochodzi do tego, ze polski 6bone opiera sie na zachodnich tunnel brokerach
> (wiem, przesadzam). Problem jest nie tylko z szybkim i sprawnym przyznaniem
> tunelu, ale nawet ze zmiana np. ip koncowki dla juz istniejacych tunelow
> (wide post jankap).
Chcesz doprowadzic do sytuacji gdy kazdy moze sobie zalozyc tunel w
ciagu kilku minut? Sory, ale to jest moim zdaniem bezsens. Jezeli ma to
byc porzadnie musi byc nad tym jakas kontrola.. zeby wiedziec kto
zalozyl sobie dany tunel i jaki to ip...
Zreszta chyba nie ma problemu zebys sam poprosil o jakas klase /56 i
rozdzielal przez skrypt na www adresy...
tylko ze (vide wczoraj jakis gosciu na ircu) wiekszosc ludzi to i tak
wykorzysta do hydr i tejkowania kanalow...