tunel/tpsa

Robert J. Wozny speedy w atm.com.pl
Wto, 11 Gru 2001, 22:10:56 MET

dark one <y3t1 w echelon6.net> napisal(a):

> pierwsze pytanie czy masz takze peering bgp z tpsa po v4 ?

ale o szo chodzi... a po co z tpsa ?

chodzilo zapewne temu... czesc wezlow jest w MAN'ach - a klienci w
tpnecie... czyli problem zapchanych bramek miejskich.

> Routing bgp bedzie ci raczej zabieral pasmo ,a zysk z tego bedzie nikly.
> Mozliowsc ominiecia awari szkieletu jest bardzo mala.

uchm... zawsze myslalem ze BGP jest miedzy innymi wlasnie po to, aby
byc mniej wrazliwym na awarie szkieletu jedenego operatora... ale
widac ze duuuuzo przede mna... ucz mnie o masterze.

--
Robert Wozny