tunel/tpsa

dark one y3t1 w echelon6.net
Wto, 11 Gru 2001, 22:54:51 MET

On Tue, 11 Dec 2001, The Undefined wrote:

> Mam zamiar postawic ipv6 na dwoch sdi - jedno to kafejka(ale kliny nie
> ma jezeli o to chodzi;), drugie moja domowa siec. Pojawia sie jednak
polecalbym strukture
6bone -- [ sdi1 ] --- [sdi2]

sdi1 ,sdi2 tak wybrac aby styk z 6bone byl mniej obciazony ,np kafeja to
raczej zly pomysl na sdi1 lepiej twuje domowe sdi.
Czyba ze odleglosc pomiedzy punktem A i B po v4 jest duza a i tak jestes
w tym przydadku do przodu bo caly czas zostajesz w szkielecie v4 tpnetu .

> Wiec gdzie? Na oba potrzebuje /64 i to w miare pewne... mam tez zamiar
> postawic na tym bgp(klasyczny routing ipv4 czesto jest szybszy niz przez
> jakies obce sieci ;)
pierwsze pytanie czy masz takze peering bgp z tpsa po v4 ?

Routing bgp bedzie ci raczej zabieral pasmo ,a zysk z tego bedzie nikly.
Mozliowsc ominiecia awari szkieletu jest bardzo mala.

--
ashes to ashes           dust to dust           inet to inet6