tunel/tpsa

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Wto, 11 Gru 2001, 20:24:11 MET

On Tue, Dec 11, 2001 at 08:13:56PM +0100, Wojciech Bojdol wrote:

> Pytanie podstawowe - gdzie fizycznie to stoi ?
jedno w sdi w poznaniu. drugie sdi w bylym pilskim.
ogolnie tepsa ;)

> Pytanie 2gie - po co BGP ? Przeciez chcesz tylko *1* tunel.
ee.. chce miec jeden tunel jakis zewnetrzny plus tunel do mnie, plus
tunel miedzy tymi dwoma sdi. Zazwyczaj jest tak ze ping bezposrednio
jest mimo wszystko mniejszy niz przez ipv6 (chociaz jak ostatnio sie
przkonuje wcale to nie jest regula :)