Firewall

undefine w venus.wmid.amu.edu.pl undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Czw, 6 Gru 2001, 22:29:51 MET

On Thu, Dec 06, 2001 at 09:43:53PM +0000, dark one wrote:
> czyli twuj adres IP jest z puli przeznaczonej na prywatne intranety
> 10/8 100/8 192.168/16 ?
> jezeli tak to polonczenienie jest mozliwe ,tylko musisz zalatwic
> u swojego adminstratora aby odpowiedznio skonfigurowal nata
a jaki sposób można by to skonfigurować? Jestem właśnie w podobnej
sytuacji - sdi(linux) bez ipv6, gdzie nie chciałbym ipv6 zakładać, oraz
mój komputerek w sieci wewnętrznej gdzie mam zamiar postawić sobie ipv6.
Z tego co zrozumiałem pakiety są tunelowane jako typ 41. Teoretycznie
więc wystarczyło by przekierować na tym sdi wszystkie pakiety tego typu
na mój komputer. Tylko jak to zrobić? Jest możliwość takiego tunelowania
na ipchains-ach?
Ew masz może jakieś inne informacje na temat tunelowania ipv6 przez tcp
albo udp? Najlepiej coś w stylu: uruchamiam jakiś serwer na komputerze
gdzie działa ipv6 a z domu łączę się z tym serwerem - coś w rodzaju
ppp over tcp. I wszystko leci tym tunelem. Coś takiego jest możliwe?

Andrzej