Firewall

dark one y3t1 w echelon6.net
Czw, 6 Gru 2001, 22:43:53 MET

On Thu, 6 Dec 2001, Tomek . wrote:

> Przepraszam, za moze trywialne pytanie, ale czy moge podlaczyc sie do
> sieci szkieletowej, nie posiadając routera. Dysponuje stalym dostepem
> do internetu ale poprzez firewall'a, czyli moj adres IP nie jest
> tylko moim IP. Czy w takiej sytuacji podlaczenie sie jest mozliwecz
czyli twuj adres IP jest z puli przeznaczonej na prywatne intranety
10/8 100/8 192.168/16 ?
jezeli tak to polonczenienie jest mozliwe ,tylko musisz zalatwic
u swojego adminstratora aby odpowiedznio skonfigurowal nata

> Pytanie z innej beczki. Czy siec 6bone dziala szybciej niz zwykla?
nie moze dzialac szybciej gdyz uzywa protokolu IP jak protokolu
nizszej wartwy a co za tym idzie pole danych dla protokolu 6ego jest
mniejsze
> Jakie sa wasze wrazenia dotyczace dzialania sieci? Eksperymenty
> zwiazane z IPv6 sa mi porzebne na studia. Czekam wiec na wasze opinie
> dotyczace tej wersji protokolu.

chodzi o ogolne wrazenia dotyczace v6 czy o wrazenia z urzutkowania
ptla-ICMu ?

--
ashes to ashes           dust to dust           inet to inet6