Re4: Przyłączenie do 6bone ze zmiennego IP

dark one y3t1 w echelon6.net
Sob, 17 Lis 2001, 18:46:57 MET

On Sat, 17 Nov 2001, Wojciech Knapik wrote:
> Que ??
>
> Adres v4 serwera DNS jest stały (zrobiłbym u kogoś przecież,a nie na
> zmiennym IPku) i mój adres v6 jest stały więc w czym problem?
chyba ktos nie zrozumial okreslenia

>  3. Jak bdzie z IRC? podobno jak mam zmienne IP to w IPv6 nie bd mia
>     RevDNS?
oczywiscie posiadanie rev-dnsa jest mozliwe lecz ,tylko w przypadku
posiadania statycznych name-serveruw .
                     tu chyba wyraznie pisze ze adresy nameserveruw
		     maja byc statyczne .

--
ashes to ashes           dust to dust           inet to inet6