Re4: Przyłączenie do 6bone ze zmiennego IP

Wojciech Knapik demon w o.k.pl
Sob, 17 Lis 2001, 17:33:20 MET

On Sat, 17 Nov 2001, dark one wrote:

> dnsy pracuja dalej na ipv4 .
> nie posiadajac ipv6 mozesz zrobic host -t AAAA cos.tam.org i dostaniesz
> adres v6 .
>
> Niestety dynamicznie zmieniana delegacja rev-dns to juz troche przesada.
>
> [...]

Que ??

Adres v4 serwera DNS jest stały (zrobiłbym u kogoś przecież,a nie na
zmiennym IPku) i mój adres v6 jest stały więc w czym problem?
Mógłbyś w kilku zdaniach (ewentualnie na priv) opisać sposób działania
echelon6 ? Na stronie ,którą podałeś jest tylko opis samego programu.

dzięki i pozdrawiam
Wojtek Knapik