Uhm

Michal Zubryk michalz w zsl.gda.pl
Śro, 14 Lis 2001, 16:51:42 MET

On Tue, 13 Nov 2001, Tomasz Miklas wrote:

> to niestety prawda, ale nie o irc mi chodzi :-) tylko o dostepnosc uslug

> To tez fakt! Jednak to nieco inna sprawa nie udostepniac uslugi z powodu braku implementacji a z powodu decyzji. Rozumiem swietnie roznice IPv4<-->IPv6 i propozycja wyciecia irc6 jest jak najbardziej uzasadniona... Zwlaszcza przy takiej a nie innej mentalnosci uzytkownikow.
> __
> Tomasz Miklas <tm w arra.com.pl>

a moze nie wycina all tylko   jakos to sprytnie  zrobic aby wpuszczalo
tylko z tak jak by "glownych ip" czyli dala przyklady ::1 do icm  ::2 to
drugi koniec  po stronie klienta. z gory ustalanym revem  np.
with-icm-yyyy-side.xxx.pl i with-yyyy-icm-side.xxx.pl

dal  wiekszej oglady, moze to w  jakims stopniu zmniejszy   abuse na irc
:P

Pozdrowionka

~
|  Michal 'MichalZ' Zubryk |