Uhm

Tomasz Miklas tm w arra.com.pl
Wto, 13 Lis 2001, 23:49:00 MET

dark one <y3t1 w echelon6.net> wrote:

>wturna ,ipv6 != irc6 ,a ludzia kojarza ipv6 z mozliwoscia posiadania
>rev-dnsa i duzej ilosci adresuw ,z kturych benda mogly wchodzic boty,klony
>etc etc

to niestety prawda, ale nie o irc mi chodzi :-) tylko o dostepnosc uslug

>Zresztom 6bone jest siecia testowa i nie musi zapewniac dostepu do
>wszystkich uslug .

To tez fakt! Jednak to nieco inna sprawa nie udostepniac uslugi z powodu braku implementacji a z powodu decyzji. Rozumiem swietnie roznice IPv4<-->IPv6 i propozycja wyciecia irc6 jest jak najbardziej uzasadniona... Zwlaszcza przy takiej a nie innej mentalnosci uzytkownikow.

__
Tomasz Miklas <tm w arra.com.pl>