[offtopic] Re: Uhm

Ziemek Borowski ziembor w faq-bot.ziembor.waw.pl
Wto, 13 Lis 2001, 07:30:54 MET

On Tue, Nov 13, 2001 at 02:09:06AM +0100, The Undefined wrote:
> a propos - takie lekko offtopiczne pytanie skoro juz tu glos zabieram :)
> Mam tunel i podsiec/64 z uczelni(amunet poznan). Oni maja tam ustawione
> bgp(powiedzmy...). CZy ja tez moge ustawic sobie dynamiczny ruting przez
> bgp? nie bedzie to z iczym kolidowalo?

będzie. Jeśli masz ich adresy. (tudzież o ile nawet zmienisz
adresy/użyjesz ich to musisz uzgodnić rozgłaszanie po swoich tunelach).

> Na razie wszystko chodzi bardzo testowo i wacham sie jedynie czy zostac w
> ramach podsieci uniwersytetu, czy tez zglosic wniosek o odrebna podsiec i
> tunel do icmu...

ludzie. Miejcie litość (a i trochę myślcie: może prościej z Rafałęm
uzgodnić przyznanie własnego ASa, ale niekoniecznie brać stamtąd od
razu tunele? Jaki jest sens bycia podpiętym bezpośrednio po ICM?
może lepiej np. do Szczecina?)

--
Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/