[offtopic] Re: Uhm

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Wto, 13 Lis 2001, 02:09:06 MET

On Mon, 12 Nov 2001, Michal Zubryk wrote:

> Ale wieksze lagi :)  i troche juz trudniej .....
lagi? z uczelni nie mialem duzo wiekszego laga przez tunel za granica niz
przez polski - liczac do eu.irc6.fi. Oba byly kolo sekundy...
a czy trudniej... zalozenie tunelu i uzyskanie klasy to jakies pol godziny
roboty liczac z konfiguracja. Nie to co w polsce gdzie trzeba podobno na
tunel czekac...

a propos - takie lekko offtopiczne pytanie skoro juz tu glos zabieram :)
Mam tunel i podsiec/64 z uczelni(amunet poznan). Oni maja tam ustawione
bgp(powiedzmy...). CZy ja tez moge ustawic sobie dynamiczny ruting przez
bgp? nie bedzie to z iczym kolidowalo?
ew czy moge uzyskac tunel(bez klasy adresowej) z icm-u?
Na razie wszystko chodzi bardzo testowo i wacham sie jedynie czy zostac w
ramach podsieci uniwersytetu, czy tez zglosic wniosek o odrebna podsiec i
tunel do icmu...

--
Andrzej "The Undefined" Dopierała
undefine w venus.amu.edu.pl