[offtopic] Re: Uhm

zamszu zamsz w marsell.interecho.com
Pon, 12 Lis 2001, 15:30:27 MET

> irc nie tylko ze z rok temu serwerow wpuszczajcych po v6 bylo duuzo wiecej
> i bardzo szybko je po wycinali.. za abuse.. i to jest wystarczajacy powod
> zeby wycinac irca po v6
>
> a i tak wiekszosc ludzi ktorzy maja v6 dla irca maja je np dlatego ze
> trodniej znalesc gdzie stoja boty zeby je floodowac..
>

> agaran

W gestii operatorow irc serwerow powinna lezec decyzja o blokodzie dostepu
do ich serwerow, to nie powinien byc problem tunelodawcy! Prewencyjne
wycinanie portow, a co za tym idzie blokada czesci uslug absolutnie nie jest
rozwiazaniem problemu "abusowania", bo prawde mowiac ktos komu zalezy na
stawianiu botow w irc6 _bez problemu_ znajdzie sobie inny tunel.

zamszu