[offtopic] Re: Uhm

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pon, 12 Lis 2001, 14:15:01 MET

On Mon, 12 Nov 2001, Michał Tetmajer wrote:

> A wracajac do tematu...
>
> Czemu ten irc po ipv6 tak niekturym przeszkadza?

irc nie tylko ze z rok temu serwerow wpuszczajcych po v6 bylo duuzo wiecej
i bardzo szybko je po wycinali.. za abuse.. i to jest wystarczajacy powod
zeby wycinac irca po v6

a i tak wiekszosc ludzi ktorzy maja v6 dla irca maja je np dlatego ze
trodniej znalesc gdzie stoja boty zeby je floodowac..

agaran

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,