automatyczne przydzielanie adresow na mniejszej masce.

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Pon, 5 Lis 2001, 12:59:26 MET

Hej,
Szukam sposobu jak to zrobic. Niby mam do dyspozycji /64 oraz
ustawione w zebrze przydzielanie adresow jako:
interface eth0
 ipv6 nd send-ra
 ipv6 nd prefix-advertisement 3ffe:8010:50:2::/64

to jednak cos takiego wydaje mi sie za duza rozrzutnoscia. Nie ma sposobu
by jakos mniej rozrzutniej a bardziej w sposob uporzadkowany przydzielac
adresy ip? Na dobra sprawe wystarczylo by przeciez przydzielanie po /96 bo
kazdy komputer ma adres ipv4 a caly internet ipv4 to 32 bity... Tylko jak
cos takiego mozna zrobic?
Przy okazji przegladalem kilka roznych serwerow dhcp6, ale w zadnym nie
zauwazylem takiej opcji. Ma ktos jakas idee?

--
Andrzej "The Undefined" Dopierała
undefine w venus.amu.edu.pl