win2k

Witek Kręcicki krecicki w gimakad.torun.pl
Pią, 5 Paź 2001, 03:01:28 MEST

> A w temacie mogę tylko powiedzieć że udało mi się przy użyciu Trumpet
> Winsock v.5 odpalić v6 na windows 98. Niestety, poza możliwością
> wymiany pingów/traceroute, więcej usług/klientów nie udało mi się
> uruchomić.
msripv6 wymienia wininet w win2k na wlasny... Troche denerwujace, bo w
polskim windows 'znika' czesc polskich napisow w chociazby iexplore. Dodaje
on wlasny telnet, ftp, ping tracert. Niestety, nie udalo mi sie za pomoca IE
uruchomic strony IPv6 w postaci http://adresipv6:port/ . Moze ktos zna
rozwiazanie? przy uzyciu nazwy domenowej nie ma problemu. Wiekszosc progsow
ktore korzystaja ze standardowych procedur obslugi sieci windows API dziala.
WK