win2k

Łukasz 'Ranger' Mozer ranger w wiosenna.eu.org
Pią, 5 Paź 2001, 02:37:28 MEST

Hej Ok0n,

3 października 2001, 21:17:30, napisałeś(aś):

> ave 6bone

>   mam dosc perwersyjne ;) pytanie,
>   a rzekl bym nawet, iz niesmaczne,
>   otoz:

>   czy m$ win2k serwer obsluguje ipv6?

IMAO ipv6 nie dotyczy tylko systemów *nixowych (*BSD/Linux).

A w temacie mogę tylko powiedzieć że udało mi się przy użyciu Trumpet
Winsock v.5 odpalić v6 na windows 98. Niestety, poza możliwością
wymiany pingów/traceroute, więcej usług/klientów nie udało mi się
uruchomić.

Może niektórzy będą trochę zirytowani tematem ;-), ale czy ktokolwiek
ma doświadczenia z innymi niż *nix-like systemami i ipv6? (QNX, BeOS,
Windows 9x/3.x/NT 4).

W końcu to lista poświęcona ogólnie IPv6, więc mam nadzieję że nikt
mnie nie wywiezie na taczkach ;-)

 Łukasz 'Ranger' Mozer, mailto:ranger w wiosenna.eu.org