Khem. IPv6 i IRC

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 25 Wrz 2001, 21:50:13 MEST

On Tue, Sep 25, 2001 at 09:00:38PM +0200, Lukasz Trabinski wrote:
> Z tego co wiem, to restrykcje te ustawione są tylko na dial-up, a na takie
> np. sdi już nie. Przyczyna blokady jest chyba dosyć oczywista - notoryczne
> naruszanie netetykiety przez dialupowców.
To nie zupełnie tak. Zarówno z SDI i z dialup zdaża się nadużywanie
netykiety. Ale można zablokować konkretne SDI, a konkretnego gostka
z dialup już nie. Więc wystarczy że u nas każdy kto udostępnia tunele
"mniejszym" będzie konsekwenty w ich odłączaniu gdy nabroją.
Trzeba też pomyśleć jak ułatwić ich "namierzanie". Chyba wymuszanie
pewnych zasad revDNS będzie tu najlepsze.

Pozdrowienia,
        Jacek