Khem. IPv6 i IRC

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Wto, 25 Wrz 2001, 21:00:38 MEST

On Tue, 25 Sep 2001, Ok0n (One Eyed Old Man) wrote:

> rozumiem, ze mowa o IRCnecie - to chyba jedyna
> siec ktora ustawia restrykcje na tepse, netie, etc.

Z tego co wiem, to restrykcje te ustawione są tylko na dial-up, a na takie
np. sdi już nie. Przyczyna blokady jest chyba dosyć oczywista - notoryczne
naruszanie netetykiety przez dialupowców.
My natomiast mówimy tu o sieci  6bone i jej użytkownikach. Pisząć o
filtrach na IRC w sieci 6bone miałem na myśli wyeliminowanie przypadków,
kiedy jedyną potrzebą przyłączenia się do tej sieci jest posiadanie
fikuśnego revDNSa.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl