Prośba o zmianę konfiguracji dla sieci WSISiZ

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Wto, 19 Cze 2001, 01:35:03 MEST

Witam

W związku ze zmianą numerów IP, a także odpaleniem routingu dynamicznego
ipv4 (zebra), a także ipv6 zwracam się z prośbą o przekonfiguorwanie
tunelu do WSISiZ.

Koniec tunelu: 213.135.44.40 (voices.wsisiz.edu.pl) - było 195.205.208.34
AS 20555 - taki mam również oficjalnie w ipv4, więc jeśli ktoś ma akurat
taki numer, proszę o jego zwrot. :)

Agaran, do Ciebie też miałem tunel, więc jakbyś mógł mi podesłać namiary
na swojego ASa i go ewentualnie przekonfigurować pod kątem mojego, byłoby
super. :)

Mam nadzieje, że mi się zebra nie pogryzie obsługując jednocześnie ipv6
oraz ipv4. Czy w związku z takim zabiegiem mam ustawić jakieś magiczne
ACLe? Do ipv4 mam ich całkiem sporo.

ps
Piszę na listę, bo może ktoś już odpalał zebrę z jednoczesnym ipv6 i ipv4
i wie czym to grozi. :)

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl