RE: rozgłaszanie po bgp

Wojciech Milek wojciech.milek w demo.pl
Pon, 18 Cze 2001, 20:44:48 MEST

1. Chciałem sprawdzić czy to działa. - dziękuję działa.
2. Sprawdziłem czy te adresy sa wolne - są wolne
3. Rozgłaszanie zaprzestane.

W.

-----Original Message-----
From: owner-6bone-pl w sunsite.icm.edu.pl
[mailto:owner-6bone-pl w sunsite.icm.edu.pl]On Behalf Of Piotr Zurawski
Sent: Monday, June 18, 2001 8:37 PM
To: 6bone-pl w sunsite.icm.edu.pl
Subject: Re: rozgłaszanie po bgp

On Mon, 18 Jun 2001, Wojciech Milek wrote:

> jesli komus przeszkadza to proszę o VETO

owszem, przeszkadza. Nie wolno Ci rozglaszac tego, co Ci sie podoba to
po pierwsze. Dlaczego? Bo uzywasz adresow, ktorymi odgornie zarzadza
ICM. Mozesz wiec popasc w konflikt, gdy ICM przydzieli te adresy komus
innemu.
Po drugie wypadaloby najpierw uzyskac zgode mnterow na uzywanie tej
sieci, chociazby ze wzgledu na sporzadzane statystyki.

--
Piotr Zurawski [fb]
szur w ix.renet.pl