Fw: ipv6

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Śro, 13 Cze 2001, 15:10:55 MEST

On Wed, 13 Jun 2001, Robert Pliszko wrote:

> nijak :)))

ee.. pozatym akurat 15694 to prawdziwy asn

> Nie mam Cie na wyciagniecie reki, wiec mozesz byc spokojny:)))
>
> Oki, to moze z innej beczki. Interesuje mnie zdobycie AS-a, a bgpd ma
> pracowac tylko i wylacznie dla ipv6. Ipv4 mnie nie interesuje. Tutaj mam
> ustawione na static i tak ma byc. Do kogo, w jakiej formie i co musze
> spelnic aby takowy numerek dostac?

do RIPE naprzyklad..
tylko ze do samego v6 to ciezko bedzie dostac asn

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,