ipv6

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 13 Cze 2001, 15:06:25 MEST

On Wed, Jun 13, 2001 at 02:26:16PM +0200, Robert Pliszko wrote:
> Oki, to moze z innej beczki. Interesuje mnie zdobycie AS-a, a bgpd ma
> pracowac tylko i wylacznie dla ipv6. Ipv4 mnie nie interesuje. Tutaj mam
> ustawione na static i tak ma byc. Do kogo, w jakiej formie i co musze
> spelnic aby takowy numerek dostac?

Dołączam się do pytania. Na razie działamy na wymyślonym AS, ale lepiej
byłoby to zalegalizować. Tylko że odpowiedź w stylu "jak nie masz 10MBit
ATM do dwóch innych providerów to nie dostaniesz AS i daj sobie spokój
z BGP" mnie nie interesują. Nasz węzeł jest jednym z wiekszych w tej
chwili w Polsce i nie uważam, żeby z takiego głupiego powodu miał
zniknąć.

Pozdrowienia,
        Jacek