Odp: Odp: Tunelik

Marcin Dolinski averne w averne.eu.org
Czw, 7 Cze 2001, 12:58:42 MEST

On Thu, 7 Jun 2001, Piotr Zurawski wrote:

> eee..nie ma chyba sensu zestawiac tunelu z bialegostoku do wroclawia?
> Po co sie przescigac w ilosci tunelow?

Ja tylko probowalem zapewnic alternatywe dla ICM'u. I nie chodzilo mi o
pozyskanie kolejnego tunelu. Mam swiezo postawiony router IPv6 i jest na
nim tylko _jeden_ tunel a w dodatku do ICM'u. Mi nie robi roznicy czy mam
jeden tunel czy 40. Klase mam na tyle duza, ze wystarczy na wiele wiecej.

A tak apropos Wroclawia...
Jezeli ktos potrzebuje tunelu we Wroclawiu na laczach TPNET'u i ma dobre
wyniki do 213.77.103.162 to niech zglosi sie do mnie.

Najlepiej jest napisac na adres:
ipv6 w tvk.pl

Pozdrawiam
Marcin Dolinski