Regulamin

Tomasz Paszkowski ns88 w k.pl
Pią, 25 Maj 2001, 20:22:11 MEST

On Fri, May 25, 2001 at 07:50:21PM +0200, Piotr Zurawski wrote:
> pewnych rzeczy: w niektorych firmach sam pad sesji bgp konczy sie
> flames dla admina. Zadaniem sieci 6bone jest wdrozyc protokol IPv6 a
> nie uczyc ludzi z marnymi laczami rutingu dynamicznego. Popros tepse o
> bgp do polpaku po FR - wysmieja Cie. Jesli znajdziesz firme, ktora Ci
> to zestawi po FR, daj mi znac :> IPv6 jest dla wszystkich, ale moim

Akurat w przypadku TPSA niechęć do BGP na FR jest spowodowana rodzajem
routera jaki stoi po stronie TPSA. Jednak tam gdzie są odpowiednie
routery tam przy odrobinie szczęścia można to BGP dostać (np. home.pl
w szczecine).

Tomasz Paszkowski

--

"Existen dos productos importantes que salieron de Berkeley: LSD y UNIX.
No creemos que esto sea una coincidencia."