Regulamin

Piotr Zurawski szur w ix.renet.pl
Pią, 25 Maj 2001, 16:38:30 MEST

On Fri, 25 May 2001, Wojciech Bojdol wrote:

> Czy wg. Ciebie to, ze uzywasz tego AS'a wyklucza rozdawanie przez Szczecin
> (nie wiem czy dobrze pamietam) calego zaagregowanego 3ffe:8010::/24 ?

To nie ma nic do rzeczy. Jesli nie masz tunelu do szczecina albo do
kogos, kto ma tunel do szczecina i Cie przetranzytuje, to po padzie
6bone-gw.6bone.pl nie wydostaniesz sie na swiat, bo szczecin nic o
Tobie nie wie.

No caly czas o tym mowie ( nie napisalem tak? :> )

> Co do tego, ze w Polsce bedzie masa pTLA..
> (znow moge zle pamietac) to pTLA moze byc dowolny provider.
> Providerow mamy w tym kraju dosc duzo.

hmm....na ripe.net i 6bone.net masz wymogi, ktore sa stawiane przed
pTLA.

--
Piotr Zurawski [fb]
szur w ix.renet.pl