Regulamin

Wojciech Bojdol wojboj w htc.net.pl
Pią, 25 Maj 2001, 16:37:23 MEST

On Fri, 25 May 2001, Piotr Zurawski wrote:

> bo AS 8664 uzywam jeszcze ja i mam przydzielona klase 3ffe:8018::/32
> i chcem docelowo podpinac ludzi z sieci polpak.

Czy wg. Ciebie to, ze uzywasz tego AS'a wyklucza rozdawanie przez Szczecin
(nie wiem czy dobrze pamietam) calego zaagregowanego 3ffe:8010::/24 ?

> Po drugie majac tunel tylko z 6bone-gw.6bone.pl po jego padzie nie
> wydostaniesz sie nigdzie. Wydostaniesz sie , jesli masz jakies tunele
> zapasowe (do szczecina , do innego pTLA).

Niekoniecznie do Szczecina lub innego pTLA.
Od tego jest wlasnie BGP miedzy wiekszymi wezlami.
Wystarczy tunel do kogokolwiek, kto ma polaczenie z podanymi bramkami,
odpalona sesja BGP i oczywiscie niewyfiltrowane odpowiednie trasy.
(ble. ale bledow stylistycznych)

Co do tego, ze w Polsce bedzie masa pTLA..
(znow moge zle pamietac) to pTLA moze byc dowolny provider.
Providerow mamy w tym kraju dosc duzo.

--
Wojciech Bojdol
Hi-Tech Consulting