Regulamin

Piotr Zurawski szur w ix.renet.pl
Pią, 25 Maj 2001, 15:53:40 MEST

On Fri, 25 May 2001, [iso-8859-2] Maciej Pawłowski wrote:

> Mam zestawiony tunelik do icm raptem od 2 tygodni i to wlasnie na SDI.
> Zainteresowalem sie ipv6 po prostu z przyczyn dydaktycznych, aby cos nowego
> poznac, nauczyc sie - wiem juz czytalem tutaj posty ze to nie ma sensu - ale
> takie zycie - ja oraz duza czesc moich kolegow stara sie poznawac i uzywac
> "nowosci" i wcale nie zw wzgledow na mode ale aby sie rozwijac( hehehe).

Nikt nie mowi, ze nie ma sensu uzywanie ipv6 z sdi. Mozesz przytoczyc
taki post?

> Ale wracajac do meritum sprawy - chodzi mi o to ze ja np. czekalem sobie na
> tunelki 2 czy trzy tygodnie i sie doczekalem. Czesci moich kolegow nie jest
> na tyle cierpliwa i pozestawiala tuneliki z zagranica - czasami taka operacja
> trwala tylko 1 dzien. Wiec nastepni chetni sie nie zastanawiali tylko podlaczali
> sie do tuneli juz istniejacych do Wielkiej Brytani czy Niemiec w Polsce, albo
> zakladali nowe. Paru juz wzielo sie za BGP itp itd i sie to rozija...

To bardzo ciekawa koncepcja rozwoju. Czytales cokolwiek o BGP ?
Czy Twoi znajomi maja tak dobre lacza do tych krajow?

> Wlasnie wczoraj czy przedwczoraj wymieniali sie informacjami ze przechodzna
> na nowe numerki (chyba 2001 ale nie wczytywalem sie wiec nie jestem pewnien).
> To tyle wzgledem informacji - jak widac ipv6 w Polsce rozwija sie i to
> z pominieciem 6bone.pl. Wiec wg. mnie wprowadanie jakiegos "porzadku" jest
> OK ale wprowadzanie _duzych restrykcji_ skonczy sie tylko tym, ze takich
> "innych" drog i mieszaniem bedzie tylko co raz wiecej.Wg. mnie, gdyby Rafal
> zestawial tunele nie w ciagu 2 - 3 tygodni ale powiedzny 2 - 3 dni i bylo by
> [...]

Przeczytaj dokladnie ten regulamin. Dzialalnosc 6bone jest oparta na
zasadach non-profit. Nie placisz, wiec dlaczego wymagasz? Ludzie
zaangazowani w rozwoj maja swoja prace, 6bone zajmuja sie raczej
dorywczo.Oczywistym jest, ze na pierwszym miejscu stawiaja prace, a
nie hobby (czy jakkolwiek to nazwac). Oczekujesz do tego supportu 24/7
? :>

> Pzdr.
> Maciek
>
> PS Jak posiade juz troszke wiecej wiedzy na temat ipv6 - tras routowanie itp itd
> to tez bede chcial sie rozwinac - sprawdzic sie i pojs dalej. Wiec jak mi (czyli
> np. na SDI zalozycie jakies restrykcje) to jak myslicie co zrobie - pogodze sie z
> tym czy bede zmuszony podlaczyc sie pod inne kraje gdzie nie sa tak restrykcyjni ?

Bez komentarza. Ty poprostu nie rozumiesz, po co sa te restrykcje.

--
Piotr Zurawski [fb]
szur w ix.renet.pl