Regulamin

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pią, 25 Maj 2001, 14:58:05 MEST

On 25 May 2001, Robert J. Wozny wrote:

> znasz mnie ;> na spotkanie 6bone w pingwinaria bym przybyl... ale na
> same pingwinaria...

acha ;>
chyba ze bylby to unixowisko ;>

> dokladnie - jezeli chodzi o sTLA - szkoda ze ios'ow stabilnych jeszcze
> nie ma. v6 powoli jednak zaczyna dzialac - duzo jest jeszcze przed v6
> ale mysle, ze jezeli w nowych windowsach bedzie support dla v6, cisco
> bedzie mialo ios'y stabilne to popularnosc v6 bardzo wzrosnie. trzeba
> bedzie tylko rozwiazac problem przechodzenia v6 -> v4 ;>

dualstack?
tak jak do tej pory?
ogolnie coraz wiecej miejsc ma v6.. to sie chyba samo czesciowo
zrobi..czesciowo bedzie masa pracy z portowaniem aplikacji..ciagle sa
problemy.. i to jest duuzo tego..ale to jest do przeskoczenia

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl>
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,