Regulamin

Robert J. Wozny speedy w atm.com.pl
Pią, 25 Maj 2001, 14:51:52 MEST

"Maciej 'Agaran' Pijanka" <agaran w agaran.6bone.pl> napisal(a):

> taaa..;> wez lepiej pogadaj z tymi 'linuxowcami' ;>
> ale lokalizacja przecietna mocno

znasz mnie ;> na spotkanie 6bone w pingwinaria bym przybyl... ale na
same pingwinaria...

> e-e jak ktos chce cos wpuszczac na szkielet to i tak wlasne sTLA bedzie
> chcial miec..wiec im to malo potrzebne.. a enduserzy w .pl dla docelowego
> v6 imvho jeszcze raczej prawie nieistnieja
dokladnie - jezeli chodzi o sTLA - szkoda ze ios'ow stabilnych jeszcze
nie ma. v6 powoli jednak zaczyna dzialac - duzo jest jeszcze przed v6
ale mysle, ze jezeli w nowych windowsach bedzie support dla v6, cisco
bedzie mialo ios'y stabilne to popularnosc v6 bardzo wzrosnie. trzeba
bedzie tylko rozwiazac problem przechodzenia v6 -> v4 ;>

--
Robert Woźny
ATM S.A., ul. Grochowska 21a, 04-186 Warszawa, POLAND