Regulamin

Wojciech Scigala 6bone.pl w wojtus.net
Pią, 25 Maj 2001, 01:05:12 MEST

On Fri, May 25, 2001 at 12:15:46AM +0200, Tomasz Paszkowski wrote:

> Dopiero przy takiej budowie sieci mozna mówiæ o ma³ej wra¿liwo¶ci na
> pady. A stan obecny gdzie (np. mój wêze³) peruje z kilkoma
> wêz³ami IPv6 u¿ywaj±c jednego ³±cza IPv4 chroni jedynie przed padem
> tuneli natomiast nie eleminuje awari szkieletu jednego z opeartorów
> V4.
Nie wiem czemu przemilczales fakt, ze zwykle 'lacza do kilku
operatorow' sa w warstwie drugiej czesto puszczane jednym kanalem,
dzieki czemu operator przyslowiowej koparki moze zepsuc humor wielu
osobom przez jedno pociagniecie drazka.

Dla mnie BGP w 6bone to przede wszystkim okazja do zapoznania sie od
strony praktycznej z dynamicznym routingiem w sposob bezpieczny i
tani. Nie uwazam, aby polski szkielet 6bone musial byc robiony w
sposob pancerny, skoro calosc ruchu w nim jeszcze dlugo nie
bedzie miala najmniejszego znaczenia 'strategicznego'.

Jak na razie Rafal nie narzeka chyba na nadmiar tuneli w wlaczonym
BGP, a jedynie na nadmiar tuneli prowadzacych we te same rejony
sieci v4. Wiec chyba tu nalezy koncentrowac wysilki w tworzeniu
restrykcyjnych przepisow.

--
Wojtu¶.net
Fidonet: 2:484/47