Regulamin

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pią, 25 Maj 2001, 00:41:06 MEST

On Fri, 25 May 2001, Tomasz Paszkowski wrote:

> Wiem, i dlatego pisałem 'wszyscy albo nikt' ;>

nie. to niema sensu..
to cos na zasadzie kazdemu po rowno..
tylko ze sdi z jednym tunelem i bgp po nim robi sredni sens..

> Nie np. we Wrocławiu masz jeszcze wask<->tpnet (155Mb) i jak by dobrze
> rozplanować strukture tuneli to brakma w łodzi nie była by taka ważna.

masz na mysli obchodzenie tunelami routingu tpnet/nask?:>
wiem ze tak mozna..po to czasem dopisywalem troche linijek routemapek

> No tak ale zawsze znajdzie się ktoś komu szkoda łącza na 'bramke rezerwową'.

? nie rozumiem przeciez jest wyjscie via szczecin

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl>
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,