Regulamin

Tomasz Paszkowski ns88 w k.pl
Pią, 25 Maj 2001, 00:35:32 MEST

On Fri, May 25, 2001 at 12:22:02AM +0200, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> jesli przejdziemy na ten schemat w 6bone-pl zostanie moze 10 maszyn z bgp
> moze mniej.

Wiem, i dlatego pisałem 'wszyscy albo nikt' ;>

> tego nic nie wyeliminuje..bo jak poleci bramka pol34-tpnet to nic nie
> pomoze, z drugiej strony nawet majac 2 lacza nie przerzuce ruchu v6 miedzy
> nimi tworzac bramke rezerwowa.

Nie np. we Wrocławiu masz jeszcze wask<->tpnet (155Mb) i jak by dobrze
rozplanować strukture tuneli to brakma w łodzi nie była by taka ważna.

> natomiast pewna przebudowa 6bone-pl da odpornosc na pad np 6bone-gw (bo
> zebra ma gorszy dzien i sobie zrzucila kore )

No tak ale zawsze znajdzie się ktoś komu szkoda łącza na 'bramke rezerwową'.

Tomasz Paszkowski

--

"Existen dos productos importantes que salieron de Berkeley: LSD y UNIX.
No creemos que esto sea una coincidencia."