Regulamin

Krzysztof Wittek krzychu5 w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 23 Maj 2001, 13:25:29 MEST

On Tue, May 22, 2001 at 10:01:50PM +0200, Piotr Zurawski wrote:
> W zwiazku z nieustajacym rozwojem polskiej sieci 6bone
> stanelismy przed kilkoma problemami. Pewne rzeczy wczesniej
> nie byly sformalizowane a moim (i nie tylko) zdaniem nalezalo
> to zrobic juz jakis czas temu. W zwiazku z tym powstala
> zalaczona do tego listu propozycja regulaminu.

Moim zdaniem taki regulamin to dobry pomysł i rozwiązanie tych problemów
jakie się pojawiły.

Poza tym wczoraj oglądałem sobie listę tuneli i za głowę się można złapać
po co w wkżdym wiekszym mieście po kilka /naście tuneli do ICM i do tego
BGP ( tylko z ICMem ) . Daleko nie szukać  przykład moje miasto GLIWICE
poza dwoma tunelami do CKPOLSL ( jeden Jajcusia , Kooby i mój , drugi
 to SLUG ) istnieje kilka /naście tuneli na różne osiedla w Gliwicach,
 SDI itp. Po co na każde osiedle osobna klasa /48 z ICM i do tego BGP ?
 Większość tych osiedli i tak ma adresy IPv4 z ASa CKPOLSL i lecą
 po łączach PolSl więc mogą  odemnie dostać nawet /56 i BGP jak mają kaprys
 po to stoi ta maszyna  żeby komuś służyła, a radzi sobie całkiem dobrze :

 krzychu w rucio krzychu$ w
   1:35pm  up 130 days, 16:03,  1 user,  load average: 0.00, 0.00, 0.00

Z innymi miastami jest podobnie.
Po prostu śmieszy mnie jak widzę tunel z ICM i całą /48 plus BGP tylko do
ICM i to na SDI a stawia to gość co słynie z botnetów na ircu !!! .

 Pozdrawiam

   K.

{ Krzysztof Wittek - Gliwice - Poland - ICQ: 6667414 - IRCNet: Krzychu }
{ krzychu w gliwice.eu.org ftp://ftp.krzychu.net  http://www.krzychu.net }
{ ========> IPv4://2644389058 || IPv6://3ffe:8010:17:1000::1 <======== }
- - KW4734-RIPE * + P-o-w-e-r-e-d b-y P-L-D L-i-n-u-x + * KW1-6BONE - -