zmiana adresu ip.

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Wto, 22 Maj 2001, 19:58:35 MEST

On Tue, 22 May 2001, Wojtek Kaniewski wrote:

> hej,
>
> pewnie to głupie pytanie, ale na jaki adres słać informacje o zmianie
> adresu IP węzła? jeśli wyślę do bezpośrednio Rafała, to, jak znam życie,
> sporo czasu minie, póki się do niego dokopie. info w 6bone.pl też się nie
> wydaje najodpowiedniejszy. może na listę?

Hmm, u mnie też zmieniły się numer IP. Dodatkowo chciałbym odpalić
routing dynamiczny, Rafał czy coś oprócz informacji o numerze ASa i
numerze IP routera jest jeszcze Tobie potrzebne?

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl