zmiana adresu ip.

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Wto, 22 Maj 2001, 11:02:25 MEST

hej,

pewnie to głupie pytanie, ale na jaki adres słać informacje o zmianie
adresu IP węzła? jeśli wyślę do bezpośrednio Rafała, to, jak znam życie,
sporo czasu minie, póki się do niego dokopie. info w 6bone.pl też się nie
wydaje najodpowiedniejszy. może na listę? jeśli nie, to wybaczcie, ale IPv6
to ostatnia rzecz, która korzysta ze starego adresu, a chcę się go jak
najszybciej pozbyć. w każdym razie chodzi o zmianę adresu IP węzła `AMBA'
(3ffe:8010:18::/48) z 195.117.100.2 na 213.146.38.146. a, i gdyby ktoś
jakimś cudem miał do mnie tunel na stary adres, niech też zmieni. dzięki.

pozdrawiam,
wojtek

(przepraszam za to, że list pisany trochę chaotycznie, ale jest środek
nocy ;))