trasy w 6bone

Robert J.Wozny speedy+6bone-pl w speedy.eu.org
Czw, 17 Maj 2001, 10:12:02 MEST

Wojtek Bojdo/l <wojboj w lp.net.pl> napisal(a):

> Hmm.
> Nie wiem czy dobrze zrozumialem..
> ale przeciez chyba po to uzywamy BGP, zeby w przypadku padow ICM'u miec
> jeszcze inne wyjscia na swiat ?

a dobrze przeczytales RFC ? szczegolnie na temat zalozen routingu /
bgp w 6bone ?

> Jesli przestaniemy rozsylac trasy na swiat przez peer'ow innych niz ICM
> (ja np. nie mam w chwili obecnej polaczenia z ICM'em, bo Rafal jeszcze nie
> zmienil mojego tunelu, ale wyjscia na swiat mam... a nawet w kernelu widze
> 2001:200:12a::/48 dev agaran :))
> to w sumie bedziemy mieli tylko polaczenia po Polsce sprawne.
> Moze zle zrozumialem to, na co odpowiadam...

jezeli jestes pTLA to mozesz sobie robic jak chcesz...
jezeli jestes "lisciem" ;> pNLA whatever to zalezysz od swojego pTLA.
w sensie zauwaz... ze wszystkie pTLA daja ::/28 czy okolice. a nie
wszystkie swoje ::/48 czy mniejsze. ;>

--
r.