trasy w 6bone

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Czw, 17 Maj 2001, 09:49:09 MEST

On Wed, 16 May 2001, Piotr Zurawski wrote:

> To jest prosba nie tylko do tego AS. Takie pratkyki (tj.
> rozsylanie tras spoza pl otrzymanych od peerow != ICM)
> robi wiekszosc ludzi uzywajacych bgp w polskim 6bone.
> Ja sam tak robilem zanim Maciek nie zwrocil mi uwagi.

Hmm.
Nie wiem czy dobrze zrozumialem..
ale przeciez chyba po to uzywamy BGP, zeby w przypadku padow ICM'u miec
jeszcze inne wyjscia na swiat ?
Jesli przestaniemy rozsylac trasy na swiat przez peer'ow innych niz ICM
(ja np. nie mam w chwili obecnej polaczenia z ICM'em, bo Rafal jeszcze nie
zmienil mojego tunelu, ale wyjscia na swiat mam... a nawet w kernelu widze
2001:200:12a::/48 dev agaran :))
to w sumie bedziemy mieli tylko polaczenia po Polsce sprawne.
Moze zle zrozumialem to, na co odpowiadam...

--
Wojciech Bojdoł
,,odkad siegam pamiecia.. zawsze było cos nie tak..