Problem przy kompilacji ircd

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Czw, 3 Maj 2001, 17:02:50 MEST

On Thu, 3 May 2001, Wasyl miszczu do stop wrote:

> ale czy to waznje ja pierdole Ale sie uzwioles na nioa ! daj sobie spokuj

ja sie uwzialem ? :)
To byl moj pierwszy mail do Ciebie. :)
Po prostu nie lubie jak ktos lamie pewne podstawowe zasady...

> ui lepiej zrob jak ci muwilem sciagnij najnowsza wersje gcc a nie tu o
> sygnaturce gadasz :LP

co do niekompilujacego sie ircd, to cos jakby #include <asm/types.h>
brakowalo w tych *.c...
Jesli nie bedzie pomagalo to zamiast tego mozesz wstawic:
typedef  unsigned int __u32;
takze gdzies na poczatku.
Nie wiem, czy to wina gcc, czy moze raczej glibc...
ale mi to tam na grzyba. :)

--
Wojciech Bojdol
wszystko ma sens, tylko my go aktualnie nie dostrzegamy.