Problem przy kompilacji ircd

Wasyl miszczu do stop wasyl w elrond.rivendell.okey.pl
Czw, 3 Maj 2001, 16:46:10 MEST

ale czy to waznje ja pierdole Ale sie uzwioles na nioa ! daj sobie spokuj
ui lepiej zrob jak ci muwilem sciagnij najnowsza wersje gcc a nie tu o
sygnaturce gadasz :LP

--
| Platne konta shelle na serverze Deejay.bt.pl     |