[OT] Re: Wyjasnienie

Tomasz Paszkowski ns88 w k.pl
Czw, 14 Gru 2000, 19:39:17 MET

On Thu, Dec 14, 2000 at 06:50:32PM +0100, Pawel Jankowski wrote:
> Chcialem wyjasnic o co chodzilo mi w poprzednim poscie.
> Mianowiecie ktos z firmy KORBANK, prawdopodobnie pan Tomasz Paszkowski
> podszyl sie pod moj adres e-mail w celu zmiany danych w RIPE 6bone.
> Postuluje o ukaranie w/w firmy (np. czasowym wylaczeniem z projektu
> 6bone), gdyz wedlug mnie takie cos nie powinno miec miejsca. Rozumiem ze
> kazdy ma prawo do zmiany tego dla siebie. Gdyby ktos zmienil sobie to w
> normalny sposob, i ja albo Rafal dostalibysmy powiadomienie o tym, to
> prwnie ktos z nas by to puscil dalej. Ale w tym przypadku do zmiany tych
> [...]

 Po pierwsze należy się pare słów wyjaśnienia:

 1) Moja operacja w bazie whois-6bone dotyczyła tylko i wyłącznie pod klasy:
 3FFE:8010:1C::/96, która
	a) została przyznana Korbankowi dwa miesiące temu
	b) dwa tygodnie temu wyraźnie zostało napisane na liście, że tunel
	ten został skasowany i przydzielono KORBANKOWI nową pod klase.
	Jako, że nikt nie podjął działań aby tą sytuacje wyklarować,
	uznałem, że szybciej będzie jak sam tego dokonam.

 Moje działania zostały podjęte tylko i wyłącznie w celu wprowadzenia
 porządku w tej bazie. Jako, że wpis ten odbiegał od rzeczywitości.

 Pozatym piszesz, że nie dostałeś powiadomienia co jest niezgodne z prawdą,
 bo takie na 100% dostałeś, tyle, że nie odemnie tylko od robota. Uznałem,
 że nie ma sensu podwójnie zaśmiecać skrzynek.

 Po drugie nie podszyłem się pod adres ani janekp w slowopolskie.pl ani
 rzm w icm.edu.pl. Celowo wykorzystałem nie istniejący adres john w slowopolskie.pl
 aby nikomu nie zaśmiecać skrzynki ACk-ami.

 [A tak pozatym to moim zdaniem ustawienie autentyfiacji maintainera na
 podstawie pola From jest raczej marnym pomysłem.]

 Konkludując uważam, że nie dokonałem niczego złego gdyż nikt na
 tym nie ucierpiał, tzn. NIE MA POSZKODOWANEGO. Jedynie można
 posądzać baze whois.6bone.net od BEZPODSTAWNE WZBOGACENIE SIĘ O PRAWIDŁOWĄ
 INFORMACJE, według polskiego prawa ;>

--