Wyjasnienie

Pawel Jankowski janekp w janekp.net
Czw, 14 Gru 2000, 18:50:32 MET

Chcialem wyjasnic o co chodzilo mi w poprzednim poscie.
Mianowiecie ktos z firmy KORBANK, prawdopodobnie pan Tomasz Paszkowski
podszyl sie pod moj adres e-mail w celu zmiany danych w RIPE 6bone.
Postuluje o ukaranie w/w firmy (np. czasowym wylaczeniem z projektu
6bone), gdyz wedlug mnie takie cos nie powinno miec miejsca. Rozumiem ze
kazdy ma prawo do zmiany tego dla siebie. Gdyby ktos zmienil sobie to w
normalny sposob, i ja albo Rafal dostalibysmy powiadomienie o tym, to
prwnie ktos z nas by to puscil dalej. Ale w tym przypadku do zmiany tych
danych zostalo zlamane prawo.

Z powazaniem
Pawel Jankowski

Pawel Jankowski, janekp w IRCnet
Phon: +48 71 3706107, GSM: +48 606 473 779
mailto: janekp w by.pl
6bone-hdl: PJ3-6BONE