eth-security : ANNOUNCE#2 : Multi Protocol Traceroute

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Pon, 27 Lis 2000, 08:51:23 MET

On Sun, 26 Nov 2000, Krzysztof Anton wrote:

> Jasne, i to bardzo dawno temu.
> Pierwszy tunel w Lublinie mialem ja i postawilem go razem
> z RZM'em.... byly po prostu pewne bledy w dokumentacji Kravca
> (oczywiscie, tak czy siak czlowiek jest omylny i jestem
> wdziczny, ze chociaz to mu sie chcialo napisac).
>
> Pozdrawiam pana Przemyslawa...
> a gdzie dopisek: TPI?

ehh... wy wszyscy jestescie .!!!$3 :)
Ciagle sie tylko klocicie... dogryzacie jeden 2giemu..
i fatality sobie robicie.
ale.. nie po to pisze, zeby na was narzekac. :)

Pisze po to, zeby i tu spytac, kto z was bedzie na pingwinariach.
Wyglada na to, ze nikt powazny (czytaj: pingwiny) tam nie jedzie...

--
Wojciech Bojdo/l
Jak milo po kilku miesiacach od przeprowadzki moc znow korzystac