eth-security : ANNOUNCE#2 : Multi Protocol Traceroute

Krzysztof Anton kloss w powernet.pl
Nie, 26 Lis 2000, 22:42:44 MET

On Sun, Nov 26, 2000 at 10:47:25PM +0100, Przemyslaw Maciuszko wrote:

> Aaaaaaaaaaaaaaarggggggggggggggghhhhhhhhhhhh.........
> I tu tez juz swe macki zapusciles ? *g*
> Ratunku ...

Jasne, i to bardzo dawno temu.
Pierwszy tunel w Lublinie mialem ja i postawilem go razem
z RZM'em.... byly po prostu pewne bledy w dokumentacji Kravca
(oczywiscie, tak czy siak czlowiek jest omylny i jestem
wdziczny, ze chociaz to mu sie chcialo napisac).

Pozdrawiam pana Przemyslawa...
a gdzie dopisek: TPI?

--
Krzysztof Anton, <kloss w powernet.pl>
http://www.powernet.pl/~kloss

"In Cyberspace No One Can Hear Your Scream..."
"Better to live in Extreme Paranoia..."