Dynamicznie po ppp

martii w obgyn.edu.pl martii w obgyn.edu.pl
Wto, 24 Paź 2000, 10:17:11 MEST

 Niedwano pisaliscie o tym dynamicznym przydzielaniu ipv6, i jakos nie widzialem zeby ktos podal jkaies roziwazanie. A ja znalazlem ze ktos juz nad tym pracuje (jest gotowe roziwaznie):

Linux & IPv6: Connecting to the 6bone through PPP with a dynamically-allocated IPv4 address

Version: 1.14 from 2000-10-07
Copyright 1997-2000 by Peter Bieringer <pb w bieringer.de>, original site of publishing: http://www.bieringer.de/linux/IPv6/
Unlimited non-commercial distribution of this document in its entirety is encouraged - please contact the author prior to commercial publication.

Suggestions, comments and improvements are welcome!
You can find more info to Linux and IPv6 at http://www.bieringer.de/linux/IPv6
Look also at the IPv6-HowTo

O to tyle ode mnie ;) sa gotowe skrypty itd ;), Nie wiem na ile sie to przyda bo nie badalem ale jak widac temat poruszony i nie trzeba zaczynac od nowa.

Martii